Starters
Hoe we de startende freelancer helpen
Een goede administratieve ondersteuning is een belangrijke pijler voor jouw nieuwe onderneming. We adviseren je graag over het opzetten van je boekhouding, belastingzaken waar je rekening mee moet houden en alles wat je nodig hebt voor een goede start.
Wij helpen jou zoals jij dat wilt!
We kunnen je hele administratie volledig uit handen nemen, maar we kunnen ook over je schouder meekijken om de puntjes op de i te zetten en je administratie perfect kloppend te maken.
Wat heb je nodig als je met een bedrijf start:
- Basis boekhouding: je moet je inkomsten en uitgaven bijhouden. Er zijn allerlei programma’s en apps beschikbaar, maar je kunt ook een excelbestand aanmaken.
- Urenadministratie
- Kilometer administratie, dat is noodzakelijk voor zowel de zakelijke als privé auto
- Kamer van Koophandel inschrijving
- BTW nummer
- Bedrijfsplan: als je veel moet investeren voor je kunt beginnen met je bedrijf heb je een plan nodig voor de bank. Je moet eventuele leningen kunnen onderbouwen. In een bedrijfsplan kijk je naar je kansen en bedreigingen, de concurrentie en je doelgroep. Bij het financiële deel van je plan staan wij je graag bij.
Onze aanpak
Structuur in Cijfers heeft speciaal voor starters een aangepast tarief. De eerste zes maanden doet Structuur in Cijfers jouw administratie, inclusief aangifte omzetbelasting tegen een gereduceerd tarief. Na 5 maanden kijken we waar we staan, overleggen we hoe we verder gaan en bepalen we het tarief.
Contact
Stuur ons een bericht
Wil je meer weten of wil je een afspraak maken om eens kennis te maken?
Neem dan contact met ons op.